18:30-19:00 – rejestracja i kuluary
19:00-19:20 – Piotr Mrzygłód: Jak karmić kreatywność w biznesie?
19:20-19:25 – Sesja Q&A
19:25-19:45 – Kamil Stanuch: 8 antytrendów i klątwa Moore'a, czyli jak nie fetyszyzować innowacji i technologii
19:45-19:50 - Sesja Q&A
19:50-20:20 - Kuluary
20:20-20:45 – Paweł Kurtyka: Jak budować organizacje, które generują wartość?
20:45-20:50 – Sesja Q&A
20:50-21:15 – Piotr Szlązak: Trendy w biznesie, których nie można zlekceważyć.
21:15-21:20: Sesja Q&A
21:20-22:00 - Kuluary
Współzałożyciel Sigmapoint software house (przejęty przez Grand Parade w '16) i Koalametrics (inwestycja Deutsche Telekom, przejęta przez Dirlango w '16). Poprzednio Site Director w krakowskim Grand Parade, 400 osobowym tech center należącym do jednego z największych operatorów zakładów sportowych William Hill. Wielki miłośnik statystyki i OKRów. Członek Sterling Angels, anioł biznesu w Real Research, inwestor w Erebor Capital.
ARCHITEKT MARKETINGU
Doświadczony Interim Manager specjalizujący się w obszarach marketingu strategicznego i sprzedaży. Skupiony na usprawnianiu zastanych procesów, transferze Dobrych Praktyk i optymalizacji kosztów. Efektywny manager z dużym doświadczeniem w zarządzaniu marketingiem zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i w przedsiębiorstwach z obszaru MŚP. Trener, doświadczony wykładowca, autor licznych artykułów z zakresu marketingu strategicznego i sprzedaży. Współautor książki ”Techniki promocji sprzedaży“. Absolwent Canadian International Management Institute i Harvard Business School MANAGEMENT 2008™ oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.
Specjalizacje:
Architekt i manager. Absolwent X Edycji MBA Szkoły Głównej Handlowej, Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej oraz Wydziału Historycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Prezes Zarządu i twórca biura projektowego AMW Invest sp. z o.o - Wojskowego Biura Projektów Budowlanych, fundator i prezes Fundacji im. Janusza Kurtyki, członek RN PGE Baltica i MS TFI S.A.
Odznaczony przez Prezydenta RP Brązowym Krzyżem Zasługi za zasługi w działalności na rzecz upamiętniania historii Polski.
Pasjonat strategicznego podejścia do biznesu. Specjalizuje się w zakresie mechanizmów kapitałowych, inwestowania, tworzenia strategii marketingowej i wdrażania niestandardowych rozwiązań biznesowych. Studiował filozofie, kulturoznawstwo, zarządzanie obecnie kończy MBA. Od 2011 prowadzi agencje marketingową a od 2018 KAWIARZ SA.
Wiedząc, że za sukcesem największych firm stoją zaangażowani ludzie, w 2018 roku postanowił zarazić swoją pasją innych i stworzył spółkę akcyjną Kawiarz S.A., zajmującą się produkcją i zaopatrzeniem Polaków w porządną kawę.
Kreatywne podejście do biznesu pozwoliło mu stworzyć innowacyjne rozwiązanie dystrybucji tego pobudzającego napoju oraz zgłoszenie patentu, zapisując Kawiarza na kartach historii porządnej kawy.
Dzięki stale analizowanym trendom wyznacza odpowiednie cele strategiczne Kawiarza, które wyprzedzają branże.