Im więcej klientów tym większe zyski? Niekoniecznie.
Czy byłbyś w stanie dziś podwoić liczbę obsługiwanych klientów? Czy ma to większy sens? Wielu wierzy, że tak. Jednak ja Cię rozczaruję.
Większa ilość klientów wcale nie oznacza większych zysków. Co więcej, często oznacza więcej problemów.
Zamiast skupiać się na zdobywaniu nowych klientów, najpierw zbuduj zdolność operacyjną, by wyskalować produkcję (również usług) na kolejny poziom. Do tego stosujemy w Akademii specjalny zestaw narzędzi doskonalenia organizacyjnego.
Dlatego przez pierwsze dwa miesiące Akademii, popracujesz nad przewagą operacyjną, aby obsługiwać nawet 2 razy więcej klientów niż teraz. W przeciwnym razie, każde dodatkowe zamówienie oznaczałoby spadek jakości, terminowości i w efekcie - brak zadowolenia klientów. A przecież najlepsi klienci przychodzą z polecenia - od tych zadowolonych.
Dlaczego chcesz robić to, co robisz?
Za mała ilość klientów, brak pieniędzy lub dochodów, praca po 12 godzin dziennie - to nie są motywacje, które zainspirują klienta, by u Ciebie kupował. To tylko żniwo złego zarządzania, ale przede wszystkim braku wizji.
Ona jest sercem każdego biznesu.
Dlatego w Akademii tak mocno przywiązujemy uwagę, by zaprojektować kulturę organizacyjną nawet najmniejszego biznesu. Firmy nie projektują swojej misji, wizji i systemu wartości, gdy stają się duże. Firmy stają się duże, bo wcześniej zaprojektowały swoją misję, wizję i system wartości.
Chyba nie chcesz dalej pogrążać się w chaosie, natłoku spraw, rotacji pracowników oraz klientów? Już po 3 miesiącach uczestnictwa, nakreślisz jasną i mocną misję swojej aktywności, którą będziesz inspirować każdego dnia swoich pracowników i klientów.
Uwolnij się od przeciętnych schematów działania w swojej branży
Niemal 90% biznesów funkcjonuje w podobny sposób i kopiuje swoje rozwiązania. Wszyscy mają przeciętne, uśrednione rezultaty. Przez to klient, szukający najlepszego dla siebie rozwiązania, nie widzi żadnej różnicy w poszczególnych propozycjach.
Ty nie jesteś „wszyscy”! Równaj do najlepszych. Zakwestionuj zasady i ograniczenia, z jakimi boryka się rynek. Stwórz ofertę, której klient nie będzie w stanie odrzucić, a osiągniesz trwałą przewagę konkurencyjną.
Dzięki Akademii, wypracujesz nowe rozwiązanie rynkowe (nowy produkt lub konfigurację produktów, nową formę realizacji zamówień lub nowe zasady współpracy).
To rozwiązanie okaże się lepsze, szybsze i bardziej opłacalne dla klientów, a przy tym dostarczy Ci wyższej marży. Twoja droga lidera na szczyt w swojej branży właśnie się rozpoczęła.
Przestań działać po omacku.
Nie marnuj pieniędzy na inwestycje, które nie przynoszą sprawdzonych i powtarzalnych rezultatów.
W 4 miesiącu Akademii dopracujesz proces sprzedaży, aby - jak dobrze naoliwiona maszyna - każdego miesiąca przynosił Ci zadowalające wyniki.
Dopiero wtedy masz szansę na powodzenie w skalowaniu biznesu:
otworzenie kolejnej placówki w dobrej lokalizacji (duplikacja sprawdzonego modelu prowadzenia np. sklepu),
zatrudnienie kolejnych handlowców, którzy działają wg skutecznego procesu sprzedaży,
zwiększeniu budżetu reklamowego bez ryzyka niskiej konwersji (kiedy działasz np. w e-commerce),
czy po prostu: przejęcia konkurencji (akwizycja rynku).
Jesteś już na drodze do zwielokrotnienia swoich przychodów.
Prosta droga do sukcesu
Chwyty poniżej pasa mogą być skuteczne w biznesie, ale nie budują długotrwałych relacji. Dążenie do sukcesu za wszelką cenę kosztem rodziny zawsze obija się czkawką.
Brak rozwoju osobistego i duchowego rzadko prowadzi do szczęścia. Problem w tym, że o tym wszystkim można się przekonać, kiedy jest już za późno!
Dlatego cała Akademia przepełniona jest wartościami (takimi jak służba, mądrość, rodzina czy szacunek). Trudno zaprojektować prawdziwą strategię zwycięstwa bez patrzenia na życie i biznes z lotu ptaka - z jednej strony, a z drugiej - bez zagłębiania się w swoje serce. Inaczej zostanie frustracja na cały świat i pustka, której nie wypełnią żadne zabawki i gadżety.
Akademia to nie tylko droga do spełnienia zawodowego. Ale również do tego, aby wieść mądre, szczęśliwe życie i mieć wielu przyjaciół.