Moje konto
Koszyk
Item added Item updated Item removed No more products on stock You entered wrong value.

Brak produktów w koszyku.

0
Koszyk
Item added Item updated Item removed No more products on stock You entered wrong value.

Brak produktów w koszyku.

Dobre praktyki w networkingu, czyli co warto robić codziennie, co raz w tygodniu i rzadziej, by networking coś Ci dawał.

Spotkanie Online
17. sierpnia 2022
20.00 - 22.00
Prelegent: Maciej Gnyszka

od 49 - 149

Kup bilet

Prelegent

Maciej Gnyszka

Maciej Gnyszka – tata Maksia, Antosia i Marysi. Mąż Oleńki. Człowiek, który zna prawie wszystkich, a dowolny problem – bez względu czy chodzi o dostarczenie asfaltu beczkowanego na Madagaskar, czy odbiór w ciągu godziny na drugim końcu Polski płaszcza dla mamy – potrafi dzięki swoim relacjom rozwiązać w ciągu parunastu minut. Doświadczony networker z kilkunastoletnim stażem. Pomysłodawca projektu StartupNaMaxa, którego celem jest ogłoszenie św. Maksymiliana patronem przedsiębiorców i startupów. Autor książki „Dlaczego networking nie działa?”. Założyciel Towarzystw Biznesowych, które powstały w 2010 roku po to, by stworzyć jak najliczniejszą i jak najbogatszą klasę średnią skupiającą przedsiębiorców podzielających te same wartości: przywiązanie do cywilizacji łacińskiej i jej dwóch aspektów, katolicyzmu i wolnego rynku.

Korzyści ze spotkania

  1. Weźmiesz udział w 20-minutowym szkoleniu eksperta
  2. Poznasz sprawdzonych dostawców i nowych klientów
  3. Zaprezentujesz swój biznes przed właścicielami małych i średnich firm
  4. Twoja rekomendacja dotrze do ponad 400 przedsiębiorców
  5. Nawiążesz relacje z przedsiębiorcami z Polski i z zagranicy

Opis wydarzenia

Zapisz się na szkolenie online
połączone z sesją autoprezentacji!

Temat szkolenia: Dobre praktyki w networkingu, czyli co warto robić codziennie, co raz w tygodniu i rzadziej, by networking coś Ci dawał.

Korzyści:

  1. 100% czasu przeznaczone na networking!
  2. Więcej czasu na rozmowy 1:1 w podpokojach.
  3. Jeszcze większa szansa na nawiązanie nowych relacji biznesowych.
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy wezmą udział w sesji autoprezentacji. To idealna okazja, by zaprezentować swoją firmę, zdobyć nowe kontakty i rekomendację oraz poznać potencjalnych klientów i inwestorów.
W poprzednich edycjach Wielkiej Sesji Networkingu wzięło udział ponad 100 przedsiębiorców z całego świata! Swoje rekomendacje przedstawili osoby z Hiszpanii, Litwy, Bali, Lublina, Siedlec, Gdyni, Waszyngtonu, Łodzi, Warszawy i Krakowa.
Każde spotkanie zaczynamy od sesji szkoleniowej, która trwa od 20 do 30 minut. Jest to prezentacja eksperta w swojej branży. Po szkoleniu można zadawać prelegentowi pytania i nawiązać relację w kuluarach networkingowych.

Opinie uczestników
spotkań online

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje bilet na to wydarzenie?

49 - 149 zł brutto

Jak wygląda proces sprzedaży biletów?

Po kliknięciu przycisku „Kup bilet!” należy wypełnić formularz i opłacić bilet.
Po zakupie na podanego maila zostanie wysłane potwierdzenie oraz dostęp do pokoju webinarowego.

Czy mogę dostać fakturę?

Tak, oczywiście. Przy wypełnianiu formularzu należy zaznaczyć odpowiednią opcję.

Gdzie odbędzie się spotkanie online?

Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom. W razie zmiany będziemy informować drogą mailową uczestników spotkania.

Dołączając do Towarzystw Biznesowych masz cotygodniowe spotkania networkingowe w cenie abonamentu!

Dołącz ze znajomym
i zaoszczędź 500 zł!

Zainteresowany wydarzeniem?

od 49 - 149

Kup bilet
Towarzystwa Biznesowe. Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022

Strona Towarzystw Biznesowych jest aktualnie w przebudowie

Zapraszamy wkrótce! 
Potrzebujesz pomocy? 
cartcross