7 sposobów na wyższą konwersję sklepu internetowego

Rozpoczęcie: 21 kwietnia 2021, 20:00
Zakończenie: 21 kwietnia 2021, 22:00
   
Formuła: Spotkania online
Telefon: 602 616 210
Email: m.gnyszka@towarzystwabiznesowe.pl
od 49,00 
Kup bilet

Prelegent

Dawid Czoska

Dawid Czoska Marketing DC
Nazywam się Dawid Czoska i od 5 lat zwiększam przychody małych i średnich firm.
Tworzę Marketingowe Strategie Wzrostu i pomagam w pozyskiwaniu nowych klientów.
W poprzednim roku dla moich klientów wygenerowałem sprzedaż na poziomie 95 000 000 złotych.
Pomogłem też dziesiątkom osób w rozwoju ich własnego biznesu krok po kroku.

Korzyści ze spotkania

  1. Weźmiesz udział w 20-minutowym szkoleniu eksperta
  2. Poznasz sprawdzonych dostawców i nowych klientów
  3. Zaprezentujesz swój biznes przed właścicielami małych i średnich firm
  4. Twoja rekomendacja dotrze do ponad 400 przedsiębiorców
  5. Nawiążesz relacje z przedsiębiorcami z Polski i z zagranicy

Opis wydarzenia

Zapisz się na szkolenie online połączone z sesją autoprezentacji!

Temat szkolenia: 7 sposobów na wyższą konwersję sklepu internetowego

Prelegent: Dawid Czoska

Po szkoleniu wszyscy uczestnicy wezmą udział w sesji autoprezentacji. To idealna okazja, by zaprezentować swoją firmę, zdobyć nowe kontakty i rekomendację oraz poznać potencjalnych klientów i inwestorów.

 

W poprzednich edycjach Wielkiej Sesji Networkingu wzięło udział ponad 100 przedsiębiorców z całego świata! Swoje rekomendacje przedstawili osoby z Hiszpanii, Litwy, Bali, Lublina, Siedlec, Gdyni, Waszyngtonu, Łodzi, Warszawy i Krakowa.

Każde spotkanie zaczynamy od sesji szkoleniowej, która trwa od 20 do 30 minut. Jest to prezentacja eksperta w swojej branży. Po szkoleniu można zadawać prelegentowi pytania i nawiązać relację w kuluarach networkingowych.

 

Opinie uczestników spotkań online

 

❗ Członkowie Towarzystw Biznesowych mają bezpłatny dostęp.❗
Link zostanie udostępniony na grupie na Facebooku.

 

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje bilet na to wydarzenie?

49 zł brutto

Jak wygląda proces sprzedaży biletów?

Po kliknięciu przycisku „Kup bilet!” należy wypełnić formularz i opłacić bilet. Po zakupie na podanego maila zostanie wysłane potwierdzenie oraz dostęp do pokoju webinarowego.

Czy mogę dostać fakturę?

Tak, oczywiście. Przy wypełnianiu formularzu należy zaznaczyć odpowiednią opcję.

Gdzie odbędzie się spotkanie online?

Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom. W razie zmiany będziemy informować drogą mailową uczestników spotkania.

 

Dołączając do Towarzystw Biznesowych masz cotygodniowe spotkania networkingowe w cenie abonamentu!

Dołącz ze znajomym i zaoszczędź 500 zł!

Szczegóły: www.TarczaAntykryzysowa.online

Zainteresowany wydarzeniem?

od 49,00 

Partnerzy