Internetica
Internetica istnieje od 2007 roku. Jesteśmy partnerem firmy Google, a także członkiem IAB (Interactive Advertising Bureau) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy z branży interaktywnej, tworzącej m. in. kodeksy dobrych praktyk w reklamie online oraz kwartalne i roczne raporty IAB AdEx.
Czym się zajmujesz? Jakie są Twoje pasje i osiągnięcia? Czym chcesz się pochwalić?: Pomagam firmom systematycznie zwiększać sprzedaż online – kwartał po kwartale. Wiele firm zadowala się zaledwie dobrym wynikiem sprzedaży online lub wierzy, że “pozycjonowanie strony to długofalowy proces” i że “na wyniki trzeba jeszcze trochę poczekać”. Polegają na swoich agencjach SEO, a one czasem nie zapewniają wzrostu sprzedaży, bo: - sprowadzają na stronę użytkowników, którzy nie kupują, - pozycjonują stronę na nieoptymalne frazy, które zaproponował klient, albo wymyślił handlowiec, - nie nadążają za zmianami algorytmów Google. Nasi klienci widzą poprawę wyników sprzedaży online, już w pierwszych tygodniach współpracy, a potem ich rezultaty stale rosną, bo: - frazy do pozycjonowania dobierają osobiście nasi Specjaliści SEO, - pozycjonujemy tylko frazy, które docelowo przekładają się na sprzedaż – zgodnie z metodą Customer Journey, - każdy z naszych pozycjonerów pracuje zgodnie z procesem seoTimeline, który zespołowo doskonalimy od 13 lat. Nasze usługi polecają m.in. Oponeo, Hotel Warszawianka, Mostostal, Rhenus i ponad 2 tys. zadowolonych klientów.