Nieruchomości i Akcje – czyli jak zgrabnie połączyć dwa cele inwestycyjne?

Rozpoczęcie: 14 czerwca 2022, 09:00
Zakończenie: 14 czerwca 2022, 11:00
   
Formuła: Spotkania online
Telefon: 602 616 210
Email: m.gnyszka@towarzystwabiznesowe.pl

Prelegent

Michał Uherek

Zajmowałem się prowadzeniem funduszy typu seed capital i rozwojem startupów, obecnie jestem dyrektorem inwestycyjnym Vela Poland S.A.

W mojej karierze udało się:

  • Wesprzeć 34 firmy.
  • Uruchomić 41 produktów.
  • Doprowadzić do 14 wyjść z inwestycji.
  • Pozyskać 72 mln finansowania.

Korzyści ze spotkania

  1. Weźmiesz udział w 20-minutowym szkoleniu eksperta
  2. Poznasz sprawdzonych dostawców i nowych klientów
  3. Zaprezentujesz swój biznes przed właścicielami małych i średnich firm
  4. Twoja rekomendacja dotrze do ponad 400 przedsiębiorców
  5. Nawiążesz relacje z przedsiębiorcami z Polski i z zagranicy

Opis wydarzenia

Zapisz się na szkolenie online połączone z sesją autoprezentacji!

Prelegent: Michał Uherek

Temat szkolenia: Nieruchomości i Akcje – czyli jak zgrabnie połączyć dwa cele inwestycyjne?

Korzyści:

  • Dowiesz się więcej o aktualnych trendach na rynku nieruchomości.

  • Będziesz wiedział jak możesz połączyć Twoje aspiracje związane z inwestowaniem w akcje i nieruchomości.

  • Dowiesz się więcej o tym jak może wyglądać inwestycja w akcje na rynku nie publicznym

Po szkoleniu wszyscy uczestnicy wezmą udział w sesji autoprezentacji. To idealna okazja, by zaprezentować swoją firmę, zdobyć nowe kontakty i rekomendację oraz poznać potencjalnych klientów i inwestorów.

 

W poprzednich edycjach Wielkiej Sesji Networkingu wzięło udział ponad 100 przedsiębiorców z całego świata! Swoje rekomendacje przedstawili osoby z Hiszpanii, Litwy, Bali, Lublina, Siedlec, Gdyni, Waszyngtonu, Łodzi, Warszawy i Krakowa.

Każde spotkanie zaczynamy od sesji szkoleniowej, która trwa od 20 do 30 minut. Jest to prezentacja eksperta w swojej branży. Po szkoleniu można zadawać prelegentowi pytania i nawiązać relację w kuluarach networkingowych.

 

Opinie uczestników spotkań online

 

❗ Członkowie Towarzystw Biznesowych mają bezpłatny dostęp.❗
Link zostanie udostępniony na grupie na Facebooku.

 

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje bilet na to wydarzenie?

49 zł brutto

Jak wygląda proces sprzedaży biletów?

Po kliknięciu przycisku „Kup bilet!” należy wypełnić formularz i opłacić bilet. Po zakupie na podanego maila zostanie wysłane potwierdzenie oraz dostęp do pokoju webinarowego.

Czy mogę dostać fakturę?

Tak, oczywiście. Przy wypełnianiu formularzu należy zaznaczyć odpowiednią opcję.

Gdzie odbędzie się spotkanie online?

Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom. W razie zmiany będziemy informować drogą mailową uczestników spotkania.

 

Dołączając do Towarzystw Biznesowych masz cotygodniowe spotkania networkingowe w cenie abonamentu!

Dołącz ze znajomym i zaoszczędź 500 zł!

Szczegóły: www.TarczaAntykryzysowa.online

Partnerzy

123