Rozpoczęcie: | 23 lipca 2021, 19:00 |
Zakończenie: | 23 lipca 2021, 21:00 |
Formuła: | Wieczory Towarzystw Biznesowych |
Organizator: | Towarzystwo Biznesowe Lubelskie |
Telefon: | +48 795 590 868 |
Email: |
p.szlazak@ |
Maciej Gnyszka – Człowiek, który zna prawie wszystkich, a dowolny problem – bez względu czy chodzi o dostarczenie asfaltu beczkowanego na Madagaskar, czy odbiór w ciągu godziny na drugim końcu Polski płaszcza dla mamy – potrafi dzięki swoim relacjom rozwiązać w ciągu parunastu minut. Doświadczony networker z ponad 10-letnim stażem, twórca pierwszej polskiej agencji fundraisingowej Gnyszka Fundraising Advisors oraz współwłaściciel Pracowni Synergii. Pomysłodawca projektu StartUp na Maxa, której celem jest ogłoszenie św. Maksymiliana patronem przedsiębiorców i startupów. Autor książki „Dlaczego networking nie działa?” (www. bit.ly/PodrecznikNetworkingu)
Założyciel Towarzystw Biznesowych, które powstały w 2010 roku po to, by stworzyć jak najliczniejszą i jak najbogatszą klasę średnią skupiającą przedsiębiorców podzielających te same wartości: przywiązanie do cywilizacji łacińskiej i jej dwóch aspektów: katolicyzmu i wolnego rynku. Więcej informacji: www.MaciejGnyszka.pl
Wieczory Towarzystw Biznesowych to nabierająca rozpędu inicjatywa Towarzystw Biznesowych SA, będąca alternatywą dla śniadań biznesowych.
Wyróżnia je mniej zobowiązująca, comiesięczna formuła, a także pora dnia, która nie wymaga porannej pobudki. Dodatkowo część szkoleniowa jest dużo bardziej rozbudowana. Główny cel spotkań pozostaje jednak zbliżony, i jest nim szeroko pojęty networking. Wieczory dedykowane są przedsiębiorcom, menadżerom, przedstawicielom wolnych zawodów – zarówno naszym Członkom, sympatykom, jak i zupełnie nowym osobom, które dopiero zamierzają rozpocząć swoją przygodę z biznesem. Podczas spotkań nie obowiązuje wyłączność branżowa.
19:00 | Rozmowy kuluarowe |
19:15 | Przywitanie Gości i lektura duchowa |
19:20 | Bufet (czas na nałożenie posiłku) |
19:30 | Prezentacja prelegenta |
19:55 | Pytania do Prelegenta |
20:00 | Sesja autoprezentacji i rekomendacji |
20:30 | Sesja podziękowań |
20:45 | Ogłoszenia |
20:50 | Zakończenie części oficjalnej (rozmowy kuluarowe) |
21:00 | Rozmowy kuluarowe |