Jak sprzedawać skuteczną reklamą na Facebooku?

Rozpoczęcie: 19 października 2021, 09:00
Zakończenie: 19 października 2021, 11:00
   
Formuła: Spotkania online

Prelegent

Dawid Czoska

DC Marketing
Nazywam się Dawid Czoska. Zwiększam przychody małych i średnich firm. Pomagam przedsiębiorcom w pozyskiwaniu nowych klientów w sposób strategiczny aby minimalizować ryzyko marnowania czasu i pieniędzy na marketing.

Prowadziłem skuteczne kampanie reklamowe dla 34 firm z różnych branż. Obecnie pomagam doradczo i szkoleniowo – prowadząc warsztaty i konsultacje.

Wierzę, że strategiczny marketing to najlepsza droga do zwiększenia przychodów MŚP. Dzięki przemyślanym działaniom możesz regularnie pozyskiwać nowych klientów, zwiększać marżę lub sprzedawać dodatkowe produkty obecnym klientom.

Korzyści ze spotkania

  1. Weźmiesz udział w 20-minutowym szkoleniu eksperta
  2. Poznasz sprawdzonych dostawców i nowych klientów
  3. Zaprezentujesz swój biznes przed właścicielami małych i średnich firm
  4. Twoja rekomendacja dotrze do ponad 400 przedsiębiorców
  5. Nawiążesz relacje z przedsiębiorcami z Polski i z zagranicy

Opis wydarzenia

Zapisz się na szkolenie online połączone z sesją autoprezentacji!

Prelegent: Dawid Czoska

Temat szkolenia: Jak sprzedawać skuteczną reklamą na Facebooku?

 

Biorąc udział w wydarzeniu dowiesz się:

  1. Jak wykorzystać reklamę na Facebooku?

  2. Jaki budżet przeznaczyć na kampanię?

  3. Jak połączyć to z innymi działaniami marketingowymi?

  4. Jak stworzyć lejek sprzedażowy na Facebooku?

  5. 5. Jak uniknąć przepalania pieniędzy na chaotyczne działania?

 

 

Po szkoleniu wszyscy uczestnicy wezmą udział w sesji autoprezentacji. To idealna okazja, by zaprezentować swoją firmę, zdobyć nowe kontakty i rekomendację oraz poznać potencjalnych klientów i inwestorów.

 

W poprzednich edycjach Wielkiej Sesji Networkingu wzięło udział ponad 100 przedsiębiorców z całego świata! Swoje rekomendacje przedstawili osoby z Hiszpanii, Litwy, Bali, Lublina, Siedlec, Gdyni, Waszyngtonu, Łodzi, Warszawy i Krakowa.

Każde spotkanie zaczynamy od sesji szkoleniowej, która trwa od 20 do 30 minut. Jest to prezentacja eksperta w swojej branży. Po szkoleniu można zadawać prelegentowi pytania i nawiązać relację w kuluarach networkingowych.

 

Opinie uczestników spotkań online

 

❗ Członkowie Towarzystw Biznesowych mają bezpłatny dostęp.❗
Link zostanie udostępniony na grupie na Facebooku.

 

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje bilet na to wydarzenie?

49 zł brutto

Jak wygląda proces sprzedaży biletów?

Po kliknięciu przycisku „Kup bilet!” należy wypełnić formularz i opłacić bilet. Po zakupie na podanego maila zostanie wysłane potwierdzenie oraz dostęp do pokoju webinarowego.

Czy mogę dostać fakturę?

Tak, oczywiście. Przy wypełnianiu formularzu należy zaznaczyć odpowiednią opcję.

Gdzie odbędzie się spotkanie online?

Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom. W razie zmiany będziemy informować drogą mailową uczestników spotkania.

 

Dołączając do Towarzystw Biznesowych masz cotygodniowe spotkania networkingowe w cenie abonamentu!

Dołącz ze znajomym i zaoszczędź 500 zł!

Szczegóły: www.TarczaAntykryzysowa.online

Partnerzy

123