Czym jest kultura organizacyjna i dlaczego warto nad tym pracować w każdej firmie.

Rozpoczęcie: 23 listopada 2021, 09:00
Zakończenie: 23 listopada 2021, 11:00
   
Formuła: Spotkania online

Prelegent

Paweł Czabak

Jestem współwłaścicielem firmy LC Elektronik sp. z o.o. sp. k. oraz vice prezesem Stowarzyszenia Marfan Polska. Jestem wielkim entuzjastą nowoczesnych technologii, automatyzacji procesów oraz japońskiego szczupłego zarządzania. Wierzę, że trzeba działać zgodnie ze sobą i iść swoją drogą.


Korzyści ze spotkania

  1. Weźmiesz udział w 20-minutowym szkoleniu eksperta
  2. Poznasz sprawdzonych dostawców i nowych klientów
  3. Zaprezentujesz swój biznes przed właścicielami małych i średnich firm
  4. Twoja rekomendacja dotrze do ponad 400 przedsiębiorców
  5. Nawiążesz relacje z przedsiębiorcami z Polski i z zagranicy

Opis wydarzenia

Zapisz się na szkolenie online połączone z sesją autoprezentacji!

Prelegent: Paweł Czabak

Temat szkolenia: Czym jest kultura organizacyjna i dlaczego warto nad tym pracować w każdej firmie.

 

Korzyści:

  1. Pokaże, że nie samymi wskaźnikami człowiek żyje.

  2. Po co dbać o tzw. kulturę organizacyjną i czy warto robić to w małym zespole?

  3. Z czym „jeść” tę kulturę? Czy to w ogóle ma sens w mojej firmie?

Po szkoleniu wszyscy uczestnicy wezmą udział w sesji autoprezentacji. To idealna okazja, by zaprezentować swoją firmę, zdobyć nowe kontakty i rekomendację oraz poznać potencjalnych klientów i inwestorów.

 

W poprzednich edycjach Wielkiej Sesji Networkingu wzięło udział ponad 100 przedsiębiorców z całego świata! Swoje rekomendacje przedstawili osoby z Hiszpanii, Litwy, Bali, Lublina, Siedlec, Gdyni, Waszyngtonu, Łodzi, Warszawy i Krakowa.

Każde spotkanie zaczynamy od sesji szkoleniowej, która trwa od 20 do 30 minut. Jest to prezentacja eksperta w swojej branży. Po szkoleniu można zadawać prelegentowi pytania i nawiązać relację w kuluarach networkingowych.

 

Opinie uczestników spotkań online

 

❗ Członkowie Towarzystw Biznesowych mają bezpłatny dostęp.❗
Link zostanie udostępniony na grupie na Facebooku.

 

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje bilet na to wydarzenie?

49 zł brutto

Jak wygląda proces sprzedaży biletów?

Po kliknięciu przycisku „Kup bilet!” należy wypełnić formularz i opłacić bilet. Po zakupie na podanego maila zostanie wysłane potwierdzenie oraz dostęp do pokoju webinarowego.

Czy mogę dostać fakturę?

Tak, oczywiście. Przy wypełnianiu formularzu należy zaznaczyć odpowiednią opcję.

Gdzie odbędzie się spotkanie online?

Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom. W razie zmiany będziemy informować drogą mailową uczestników spotkania.

 

Dołączając do Towarzystw Biznesowych masz cotygodniowe spotkania networkingowe w cenie abonamentu!

Dołącz ze znajomym i zaoszczędź 500 zł!

Szczegóły: www.TarczaAntykryzysowa.online

Partnerzy

123