1 narzędzie, które ograniczy ryzyko niewypłacalności Twojej firmy

Rozpoczęcie: 16 czerwca 2021, 20:00
Zakończenie: 16 czerwca 2021, 22:00
   
Formuła: Spotkania online
Telefon: 602 616 210
Email: m.gnyszka@towarzystwabiznesowe.pl

Prelegent

Artur Krysik

Z wykształcenia ekonomista, pracował w księgowości i controlingu rachunkowym. Przez 10 lat prowadził własną firmę doradczo-szkoleniową. Od 2003 roku nieprzerwanie prowadzi działalność doradczą.

Obsłużył ponad 80 przedsięwzięć rozwojowych. Opracował 100 biznes planów i jeszcze większą liczbę analiz finansowych. Jako interim manager usprawnił działalność 13 firm. Od 2012 roku przepracował ponad 1 000 godzin w ramach mentoringu i coachingu biznesowego.

Mąż Kasi oraz ojciec Aleksandra i Wojtka.

Korzyści ze spotkania

  1. Weźmiesz udział w 20-minutowym szkoleniu eksperta
  2. Poznasz sprawdzonych dostawców i nowych klientów
  3. Zaprezentujesz swój biznes przed właścicielami małych i średnich firm
  4. Twoja rekomendacja dotrze do ponad 400 przedsiębiorców
  5. Nawiążesz relacje z przedsiębiorcami z Polski i z zagranicy

Opis wydarzenia

Zapisz się na szkolenie online połączone z sesją autoprezentacji!

 

Temat szkolenia: 1 narzędzie, które ograniczy ryzyko niewypłacalności Twojej firmy.

 

Prelegent: Artur Krysik

Uczestnicy Wielkiej Sesji Networkingu z Arturem Krysikiem w roli prelegenta:

  1. Otrzymają wiedzę z dziedziny zarządzania finansami niezbędną dla każdego przedsiębiorcy.
  2. Dowiedzą się czym różni się rachunek zysków i strat od rachunku przepływów gotówkowych.
  3. Dowiedzą się jaki rachunek jest ważny dla przedsiębiorcy.
  4. Zrozumieją co pomaga w racjonalnym zarządzaniu wydatkami w firmie.
  5. Poznają narzędzie, które pozwoli ograniczyć ryzyko niewypłacalności, a tym samym upadku firmy.

 

Po szkoleniu wszyscy uczestnicy wezmą udział w sesji autoprezentacji. To idealna okazja, by zaprezentować swoją firmę, zdobyć nowe kontakty i rekomendację oraz poznać potencjalnych klientów i inwestorów.

 

W poprzednich edycjach Wielkiej Sesji Networkingu wzięło udział ponad 100 przedsiębiorców z całego świata! Swoje rekomendacje przedstawili osoby z Hiszpanii, Litwy, Bali, Lublina, Siedlec, Gdyni, Waszyngtonu, Łodzi, Warszawy i Krakowa.

Każde spotkanie zaczynamy od sesji szkoleniowej, która trwa od 20 do 30 minut. Jest to prezentacja eksperta w swojej branży. Po szkoleniu można zadawać prelegentowi pytania i nawiązać relację w kuluarach networkingowych.

 

Opinie uczestników spotkań online

 

❗ Członkowie Towarzystw Biznesowych mają bezpłatny dostęp.❗
Link zostanie udostępniony na grupie na Facebooku.

 

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje bilet na to wydarzenie?

49 zł brutto

Jak wygląda proces sprzedaży biletów?

Po kliknięciu przycisku „Kup bilet!” należy wypełnić formularz i opłacić bilet. Po zakupie na podanego maila zostanie wysłane potwierdzenie oraz dostęp do pokoju webinarowego.

Czy mogę dostać fakturę?

Tak, oczywiście. Przy wypełnianiu formularzu należy zaznaczyć odpowiednią opcję.

Gdzie odbędzie się spotkanie online?

Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom. W razie zmiany będziemy informować drogą mailową uczestników spotkania.

 

Dołączając do Towarzystw Biznesowych masz cotygodniowe spotkania networkingowe w cenie abonamentu!

Dołącz ze znajomym i zaoszczędź 500 zł!

Szczegóły: www.TarczaAntykryzysowa.online

Partnerzy